Модельный ряд Skoda

Отзыв о Skoda Yeti 2013 года


Автомобиль: Skoda Yeti 2013 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 38000 км, двигатель - 1.8 turbo бензин
Автор: Victor (Украина, Днепр)   03.02.2017
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

До даного авто був власником Opel Monterey 3.2i, мав досвід їзди на Daewoo Lanos, Seat Toledo, ВАЗ.

Що можу сказати:

- динаміка достатня для комфортної їзди по трасі та по місту, обгон на трасі просто чудовий;
- турбояма є, але не дуже заважає, бо механіка;
- на природі/бордюрах спочатку палив зчеплення (та й зараз буває, кого я обманюю), після 3.2 замало тяги на низьких обертах;
- мастило між ТО зовсім не їсть;
- двигун дуже повільно нагрівається та швидко остигає;

По ходовій:

- хід підвіски достатньо великий;
- трохи більш жорстка ніж треба для наших доріг. Думав навіть змінити 17'' діски на 16'', але покищо забив на це;
- на 30 тис. з'явився стук лівого заднього амортизатора, на сервісі відрегулювали за 15 хвилин, поїхав далі;

Загальні враження:

- трохи замалий багажник, але по місту достатньо. Для далеких поїздок купив рідний бокс на дах;
- крім регулювання амортизатора, ТО та шиномонтажа нічого не робив;
- позашляхові здібності на 5+ (як для такого класу авто). Кліренс + муфта + ESP стають у пригоді взимку;
- класна керованість на швидкості.

Одного разу загорівся індикатор помилки системи випуска відпрацьованих газів. Одразу після заправки. Грішив на лямбду та -20 за бортом, але індикатор згас одразу після наступної заправки без жодного іншого симптому, тому списав на якість пального.

Плюсы автомобиля: - достатня надійність; - дуже непогана дінаміка для свого класу; - несподівано приємний 4x4; - відмінна керованість на трасі.

Минусы автомобиля: - трохи замало тяги на низьких обертах; - малий багажник; - жорстка підвіска.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Vladimir-81  

Сравните пожалуйста повадки двигателей 3.2 и 1.8tsi во всех диапазонах ?

+3-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Vladimir-81, Тааа, Isuzu 3.2 бензин це такий собі старий монстр: дівчина коли вчилася їздити одного разу забула зняти з першої передачі на старті, так машина просто поїхала, добре що попереду нікого не було. Але на великій швидкості комбінація 1.8 + легке авто + 6 ст. коробка більш цікаві.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Свіжий апдейт: після перших 50К непростих доріг (75% траси, багато зимових та весняних) передній лівий амортизатор повністю вийшов з ладу. Пробивав його не раз і не два, але прийшов до висновку, що найбільш впливовий подарунок він отримав від мене вночі під Уманню ще 4 роки тому. Влетів добряче.
Коли характерний звук вмираючого аморта вже змінився металевим брязканням поїхав на діагностику яка показала -8%(!!!) 70%, задні 50% 70%. Поміняв все що треба по колу, не можу передати враження - нове авто.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Skoda Yeti: Skoda Yeti - снежный человек обновился
Skoda Yeti - снежный человек обновился

Skoda Yeti в Украине будто снежный человек - все знают о его существовании, но почти никто не видел. И, если сравнить продажи с другими моделями бренда, то показатели выйдут совсем уж скромными. Но почему же такой скромный интерес к нему в Украине? Может рестайлинг поможет изменить положение дел? Первая возможность ответить на этот вопрос представилась команде InfoCar.ua на выездном тесте в Германии

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Skoda

Skoda Rapid 2013 Skoda Rapid 8.900$ 2013 134.000 км
Skoda Octavia 2010 Skoda Octavia 8.800$ 2010 185.000 км
Skoda Octavia 2006 Skoda Octavia 5.900$ 2006 215.000 км
смотреть все
объявления