Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
До даного авто був власником Opel Monterey 3.2i, мав досвід їзди на Daewoo Lanos, Seat Toledo, ВАЗ.
Що можу сказати:
- динаміка достатня для комфортної їзди по трасі та по місту, обгон на трасі просто чудовий;
- турбояма є, але не дуже заважає, бо механіка;
- на природі/бордюрах спочатку палив зчеплення (та й зараз буває, кого я обманюю), після 3.2 замало тяги на низьких обертах;
- мастило між ТО зовсім не їсть;
- двигун дуже повільно нагрівається та швидко остигає;
По ходовій:
- хід підвіски достатньо великий;
- трохи більш жорстка ніж треба для наших доріг. Думав навіть змінити 17'' діски на 16'', але покищо забив на це;
- на 30 тис. з'явився стук лівого заднього амортизатора, на сервісі відрегулювали за 15 хвилин, поїхав далі;
Загальні враження:
- трохи замалий багажник, але по місту достатньо. Для далеких поїздок купив рідний бокс на дах;
- крім регулювання амортизатора, ТО та шиномонтажа нічого не робив;
- позашляхові здібності на 5+ (як для такого класу авто). Кліренс + муфта + ESP стають у пригоді взимку;
- класна керованість на швидкості.
Одного разу загорівся індикатор помилки системи випуска відпрацьованих газів. Одразу після заправки. Грішив на лямбду та -20 за бортом, але індикатор згас одразу після наступної заправки без жодного іншого симптому, тому списав на якість пального.
Плюсы автомобиля:- достатня надійність;
- дуже непогана дінаміка для свого класу;
- несподівано приємний 4x4;
- відмінна керованість на трасі.
Минусы автомобиля:- трохи замало тяги на низьких обертах;
- малий багажник;
- жорстка підвіска.
Vladimir-81, Тааа, Isuzu 3.2 бензин це такий собі старий монстр: дівчина коли вчилася їздити одного разу забула зняти з першої передачі на старті, так машина просто поїхала, добре що попереду нікого не було. Але на великій швидкості комбінація 1.8 + легке авто + 6 ст. коробка більш цікаві.
Свіжий апдейт: після перших 50К непростих доріг (75% траси, багато зимових та весняних) передній лівий амортизатор повністю вийшов з ладу. Пробивав його не раз і не два, але прийшов до висновку, що найбільш впливовий подарунок він отримав від мене вночі під Уманню ще 4 роки тому. Влетів добряче.
Коли характерний звук вмираючого аморта вже змінився металевим брязканням поїхав на діагностику яка показала -8%(!!!) 70%, задні 50% 70%. Поміняв все що треба по колу, не можу передати враження - нове авто.
Skoda Yeti в Украине будто снежный человек - все знают о его существовании, но почти никто не видел. И, если сравнить продажи с другими моделями бренда, то показатели выйдут совсем уж скромными. Но почему же такой скромный интерес к нему в Украине? Может рестайлинг поможет изменить положение дел? Первая возможность ответить на этот вопрос представилась команде InfoCar.ua на выездном тесте в Германии