Модельный ряд Skoda

Отзыв о Skoda Yeti 2012 года


Автомобиль: Skoda Yeti 2012 г.в., универсал, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 900 км, двигатель - 1.2 бензин, комплектация - Active
Автор: Юрій (Украина, Львов)   14.01.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Перечитав усе, що міг, перед купівлею цієї машини. Може мій відгук комусь допоможе.

Звичайно ж, викликав сумнів двигун 1.2. Допоміг тест-драйв ). На диво достатньо для такої машини, з масою в майже 1400 кг і з колесами 215/65 R16. Задумувався над версією з повним приводом, але реально машина 95% часу їздитиме по місту, і такого переднього приводу, як у Єті, повинно вистачити (з коробкою DSG іде ESP). А повноприводна машина - це плюс 4-5 тис. доларів, більший розхід, дорожче ТО і КАСКО. Думав-думав, і зупинився на передньоприводному автоматі. А для серйознішого бездоріжжя в сім"ї є Шевроле Нива. Від цієї ж машини хотілось економічності, безпеки, вмістимості при потребі, розумного комфорту. Взагалі автомати недолюблюю, але цей не викликає негативу. Швидко звикаєш, не дуже задумчивий. Поки що триває обкатка, і намагаюсь сильно не нагружати двигун, але на трасі 120 іде доволі комфортно, хоча динаміка на такій швидкості уже не та, що на 70-90. Середній розхід за вчорашню поїздку в 200 км (190 км траса, 10 - засніжена грунтовка в горах) борт.комп. показав в 6.7 л. По місту, при недовгих, до 5 км поїздках, розхід 10-12л зимою. Поки що все влаштовує. Кліренс дозволяє паркуватись впритул до більшості бордюрів, не переживаючи за бампери. На українських Єті, на відміну від російських, на 1.2 не ставлять по замовчуванню електрофен. Нагрівається двигун доволі довго, це правда. На їздові властивості це не впливає, а от отримати відразу гаряче повітря в ноги чи на лобове скло - не вийде. Автомат, як уже казав, "внятний", але маніакально намагається перемкнутись на вищу передачу, тому часто на рівній прямій вулиці така картина: їдеш 50-60 км/год, на табло - 7 передача, обороти - на 1200. На механіці так їздити в голову б не прийшло - а тут "жираф большой єму віднєй". Та і варто чуть притопити - перескакує на 6 передачу, а якщо різкіше втиснути педаль (кік-даун), то й на 5 або 4 передачу, і розганяється інтенсивно.

Ходова приємна, якась така пружна але без валкості як у Ниви. На диво хороший штатний звук.Зовнішній вигляд, звісно, на любителя. Я - любитель :). Трохи дратує лише вигляд ззаду, бо верхня частина - прямокутна, а донизу колісні арки утворюють розширення і машина чуть нагадує Кіа Соул, який особисто мені - не подобається. При посадці на передні крісла / висадці легко зачепити штаниною поріг, хоча й не так критично як, скажімо, в Дастері. В салоні тихо. Поки що це - всі враження, пробіг всього 900 км.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Гость  

Обязательно держите нас в курсе событий, уж очень интересен авто в данной комплектации.

+1ОТВЕТИТЬ  
joe-man  

Дада, присоединяюсь - держите в курсе. Скажите, на какой передаче едет автомат семиступенчатый, если держать по трассе 120 км? И сколько при 120 км. моментальный расход? Понятно, что на обкатке лучше не разгоняться, но если будете разгоняться, то отпишитесь. Спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
alleh72  

Машина с DSG при равномерной езде больше 70 км/ч по прямой дороге (без резких подъемов и спусков) будет ехать на 7 передаче. У меня, правда VW Touran 1,4 DSG. Но, думаю, это не принципиально. Моментальный расход при 120, опять, мы говорим про равномерное движение (лучше на круизе), то будет в районе 6,5 - 7 л. При 90 - может показать 5,5 и ниже

ОТВЕТИТЬ  
Гость  

Паздравляю с покупкой и правильным выбором

ОТВЕТИТЬ  
ButCh  

Присоединяюсь к поздравлению! Может позже поделюсь своими впечатлениями!....

ОТВЕТИТЬ  
Tret  

Сейчас думаю о Етти: 1,4 МТ или 1,2 ДСГ. Цена приблизительно равная. Хочется 1,4 + ДСГ, но такой комплектации нет, а жаль... Пожалуйста, посоветуйте стоит ли брать 1,2 ДСГ?

ОТВЕТИТЬ  
nikolawka88  

А что у нас есть 1,4 ?)))

ОТВЕТИТЬ  
Гость  

Если для города- то однозначно 1,2 ДСГ! Как я уже говорил напишу отзыв чуть позже, пока пробег слишком мал..

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Гость  

да 1,4 есть полные продажи с марта месяца,актив и амбишен ручка

ОТВЕТИТЬ  
Wl  

На редкость толковый отзыв,спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
genbulum  

До покупки Йетьки 1.2 дсг.,ездил на фольсе-поло хетче!.Пересев на Йетьку первое время...да и сейчас получаю огромный кайф от езды на машинке!Йетька машина яркая и заметная,водители сворачивают шеи увидев на дороге Йетьку :-) !особенно порадовало то, как машина ведет себя на гололеде и в снежной каше-система устойчивости впечатляет!комфорт на уровне!

ОТВЕТИТЬ  
Влад-мир  

Может 215-60-р16?

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Skoda Yeti: Знакомимся с повадками
Знакомимся с повадками

Теперь в модельном ряду появился более серьёзный «инструмент» для покорения умеренного бездорожья – компакт-кроссовер Yeti.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Skoda

Skoda Rapid 2013 Skoda Rapid 8.900$ 2013 134.000 км
Skoda Octavia 2010 Skoda Octavia 8.800$ 2010 185.000 км
Skoda Octavia 2006 Skoda Octavia 5.900$ 2006 215.000 км
Skoda Octavia 2006 Skoda Octavia 5.400$ 2006 223.000 км
смотреть все
объявления