Всім привіт! Проїхавши 5-6 тис км (купував б\в), вирішив написати свій відгук (бо є вже що сказати), оскільки купуючи єті також читав чимало інформації (вігуків в т ч) про нього. Можливо, це також допоможе комусь із вибором.
Чому вибрав Єті: до нього був Румстер 1.6 - за 160 т км (4.5 роки) жодних проблем із мотором, електрикою, трансмісією, в ходовій 2 рази міняв сайлентблоки задні і 1раз передні, на 100т км стійки, все решта дрібниці. але зараз не про нього, подібна трансформація салону, яка мене влаштовує. Значить, Шкода надійна. Румстер продав за тиждень з дня публікації оголошення за гроші, на які розраховував.
Тепер про головне - про Єті. Дизайн - кому, що подобається. Салон - все по шкодівськи якісно, правда пластик дверей і багажника дуже легко царапається. Сидіння зручні, з хорошою боковою підтримкою (матеріал обивки хрєновий), немає підігріва не знаю чи це + чи-, правда за такі гроші міг би бути в стандарті, знаходив зручне положення за кермом довго - то занизько то зависоко, найгірше було розібратись з ногами і руками - то рукам зручно - ноги зігнуті, то ногам - зручно, руки не дістають, вильоту руля мало.:) вертикальніша посадка і всівся нормально. По оглядовості: спочатку не розумів, які стійки критикують інші, що за ними машини ховаються, думав передні. Але після одного випадку зрозумів- бокові між передніми і задніми дверима! особливо уважним треба бути, коли в"їжджаєш на головну дорогу зліва направо. В салоні треба посидіти самому: мені і всім хто їздить зі мною місця вистачає. Ногу на ногу ззаді не закинеш - це не Суперб. Негативно на комфорт впливає резина 50го профіля (225/50/17), особливо на бруківці з гострими трамвайними рейками - вже є поріз боковини, але така стояла. Проте на трасі - КАЙФ! В салоні "свєрчкі" не прослуховуються, правда порипують резинові ущільнювачі (прислухатись), треба змазати силіконом. Багажник дійсно малий, але мені його вистачає, але це НЕ СКРИТИЙ ДЕФЕКТ. Всеодно лижі і велдосипеди в основному всі кріплять зверху, а задню полку можна поставити ветикально, піднявши задні підголовники і напхати в багажник барахла:) Реально, можна кинути ремкомплект і витягнути запаску 225/65/16, правда ввжаю це поганим рішенням для наших доріг.
Мотор 1.8Т - це клас! Можна їздити спокійно і економно. По місту з кліматом за 1600км при середній шв 28км\гд розхід 10.6; по трасі при шв 110-120 8.3л. Без клімата при 80-100-110км\год з Києва до Житомира 7.5л, дальше до Львова при середній по борткомпу 115 10.2л\100км; Після цієї поїздки (1200км) долив 0.35л масла (було по Щупу на мін). Після цього раз в 1тис км провіряю масло - за 3 тис долив ще 0.2л. Все залежить на 100%від стилю їзди. На сервісі сказали, що розхід може бути і до1л\1000км! І це нормально, тоді масло можна не міняти лише фільтр;))
Кнопкою офроад ще не користувався - не для офроада купував цей автомобіль - для того щоб спокійно виїхати по слизькому підйому, не більше. Буде можливість спробую і опишу.
Читав про проблеми зі щепленням. Здається вони в мене також починаються. Може це проблеми перших партій. Коли під нагрузкою починаю відпускати педаль - щось якби підсвисне, скрежетне в трансмісії. Незавжди і непостійно. На сервіс ще не звертався - машина негарантійна, всеодно скажуть вскривати. Для того щоб вскривати куплю запасне взборі (вижимний диск корзину), маховик брати не буду - не думаю, що він вже здох.:((
В мене двостор клімат, в авто режимі дує в лице, а бокові по шиї - закриваю дефлектори на панелі на"0", або виключаю положення "в лице" переходить в ручний режим правда оберти вентилятора регулює автоматично. Можна брати з круляшами кондиціонера - в Румстері працював класно.
Одним словом, я ЗАДОВОЛЕНИЙ покупкою. Буду радий якщо комусь, цей відгук допоможе у виборі.
Совет покупателю:Обов"зково попробуйте на тесті, проїдьтесь км 50 містом, трасою!!!
В тот же день Роман дописал: Сьогодні виявив ще один нюанс по трансформації задніх сидінь - середня частина не стає у вертикальне відкинуте полження, вона відкидається на 70-80 градусів і впирається у вентиляційні решітки між передніми сидіннями.
Через 5 дней Роман дописал: Будьте уважні на мийці: ліву щітку (дворнік) склоочисника потрібно піднімати при вертикально зупинених щітках, інакше поцарапаєта кромку капота. Для цього включіть запалення, включіть склоочисник, коли щітки будуть у вертикальному положенні - виключіть запалення.
Також помітив через нижню решітку під номером, що низ радіатора по середині (приблизно довжиною 25см) на 2-3см має зігнуті зліва направо поперечини. При цьому на бампері немає жодного сліду від каменів (сколу). Скоріш за все, "старанний" мийщик погнув їх напором керхера змиваючи мух. Обов"зково поставлю решітку (сітку) від каменів.
Пробіг на сьогодні 29300км. Бензин 95 звичайний на окко або шелл, на попередніх машинах раз на 10 т км використовував очистку клапанів, інжектора луквімолі (в наборі три банки). Проблем з інжектором не мав. При 190 ззаді за 190 спереді(водій) впрешся колінами в спинку. Збоку пасажира свобідніше по довжині. Всетаки 4,2 м довжини.Заднє сидіння назад НЕ від"їжджає. Воно підсовується тільки вперед, але тоді там вже не сядеш. Центральна частина нерухома.
При спокійній їзді до 3ох тис об/хв мотор масла не бере. Якщо закидувати тахометр до 6 і вище, часті обгони/розгони, чорніють вихлопні труби. Розхід масла до 2ох літрів на 10тис км.
Довго не дописував - не було чим серйозним ділитись, їздить і їздить кожного дня. Пробіг 102т км. По ремонтах можу згадати тільки заміну передніх сайлентблоків великих і малих, задніх стійок стабілізторів, однієї катушки запалення(думаю вистачило б і заміни свічок, але не було часу провіряти - поміняли свічі і катушку). А тепер про цікаве. Розхід масла дійшов до 3ох(ТРЬОХ) літрів на ОДНУ тис км по міступри спокійній їзді, по трасі 1,5л. На сервісі (офіційному) кажуть що проблему вирішить повна заміна модифікованих поршнів з кільцями+шатуни+вкладиші+направляючі+сальники клапанів+ланцюги/натягувач. Вирішив робити мотор (міняти машину - не та фінансова ситуація, а за цю перекупи більше 10дол не дадуть). за такі гроші візьмеш інший корч. запчастини тільки по оригіналу - замінників немає- зі всіма трубками прокладками приблизно 56000грн (2,500дол). коли зняли мотор, вияснилось, що здох двохмасовий маховик(демпфер), був стук при вижимі педалі щеплення, проблема всіх моторів ВАГ. ПРи цьому щеплення живе! крім вилки. Щеплення+маховик по оригіналу 29000грн(1300дол) не оригінал -14000. робота "Все зі всім" обіцяли до 8тис грн. А так машина нормальна Фарба/лак після 100тис пробігу нормальні,поліровки ще не потребують, в салоні тканина не попротиралась, хороша шкіряна обивка керма. Всім удачі і хорошого вибору.
Хочу добавити- в товариша ОКТАВІЯ А51.8 TSI (2013р) автомат, пробіг 120т.км. Розхід масла 150-350гр (від максимуму по щупу рівень падає до середини над мін) на 15 тис км. Масло міняє через 15тис, лиє будьяке 5/30. Я міняв кожні 10тис км. Правда на 80тис він попав на DSG7+маховик.